Monthly Archives: març 2014

Curs de Filosofia i Pensament Crític per a totes. Cinquena sessió: 11 d’abril

Cinquena sessió: Divendres 11 d’abril, a les 19’00h. “LA DESOBEDIÈNCIA CIVIL SEGONS THOUREAU

Lloc: Centre Cívic de la Part Alta (al costat del parquing Jaume I)

Organitzat per l’Ateneu Llibertari Alomà, aquest cicle de xerrades pretén posar en relació la filosofia i el pensament crític, tot combinant velles i noves eines de reflexió. No es tracta, però, de plantejar un pensament abstracte i nebulós, allunyat de la vida diària; sinó tot al contrari.

Aquestes xerrades són el resultat de la inquietud d’un grup de persones interessades en la filosofia que busquen compartir els seus interrogants, troballes i alegries amb totes aquelles persones interessades també a fer-se preguntes sobre els esdeveniments del present a través del pensament crític.

Un cicle de xerrades que esdevé, alhora, un espai on puguem (re)pensar la realitat i entre totes transformar-la. I si en som unes quantes, tot i que no canviem el món, segur que farem xivarri.

PROGRAMA (sis sessions):

Continue reading →

16 de març: Homenatge al poeta Leopoldo María Panero

Aquest diumenge 16 de març, des de l’Ateneu Llibertari Alomà volem fer un petit homenatge al poeta recentment mort Leopoldo María Panero.

Passarem la pel·lícula “El Desencanto” (1976) de Jaime Chávarri i després, lectura de poemes.

Hora: 19h
Lloc: (per obres a l’Ateneu), ho farem al local del carrer Sant Llorenç, 37, baixos. Davant del Col·legi d’Arquitectes i del Barhaus, Part Alta de Tarragona.